Lentsikkaruoasta lohtua reissupuutteeseen? – myös mustikkamehun kauppaaminen leviää Suomessa

Taste of Finnair -ateriakokonaisuudet ovat saaneet inspiraatiota Finnairin businessluokan aterioista. Finnair
Jussi Vehkasalo

Jussi Vehkasalo

Finnair ja K-ryhmä laajentavat Taste of Finnair -tarjontaansa ja tuovat Finnairin lennoilta tutun mustikkamehujuoman yli 300 K-ryhmän ruokakauppaan joulukuun aikana. Samalla Taste of Finnair -valmisaterioiden myynti laajenee kymmeneen uuteen K-ryhmän kauppaan 3. joulukuuta. Aterioista saa jatkossa pääkaupunkiseudun lisäksi myös Tampereelta, Turusta, Hämeenlinnasta ja Porvoosta.

– Mustikkamehua on tarjoiltu Finnairin lennoilla vuodesta 2014, ja sitä on nautittu jopa miljoona litraa vuodessa, kertoo Finnair Kitchenin toiminnasta vastaava johtaja Marika Nieminen Keskon tiedotteessa.

Vantaalaisen K-Citymarket Tammiston kauppias Kimmo Sivosen ja Finnairin käynnistämä idea on tiedotteen mukaan toiminut hyvin. Lentoaterioiden ja -mehun maankamaralla tarjoamisen taustalla on koronapandemian tuoma poikkeustilanne Finnairilla.

– Joulukuun laajentumisen ansiosta voimme nyt työllistää kolmesta viiteen henkilöä lisää Finnair Kitchenissä, Nieminen jatkaa.

Taste of Finnair -ateriakokonaisuudet ovat saaneet inspiraatiota Finnairin businessluokan aterioista. Tuotevalikoimaa kehitetään koko ajan ja menu vaihtuu tasaisin väliajoin.

Kommentoi

Palvelut