Päivystys omilla lääkäreillä ensi vuonna
Ensi vuoden alusta terveyskeskuksen päivystyksessä palvelevat omat lääkärit.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.