Lääkäripäivystys säilyy ennallaan Mäntsälän terveyskeskuksessa
ylilääkäri Mäntsälän lääkärit ovat saamassa uuden esimiehen lähiaikoina.
Mäntsälän terveyskeskuksen lääkäripäivystystä ei olla ajamassa alas tai vähentämässä, vakuuttaa Keski-Uudenmaan Soten avopalvelujen päällikkö Susanna Pitkänen
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.