Lumimyrsky iski jo – Karmea keli: "Kehä III jonoutunut molempiin suuntiin"
Liikenne Kehä III:lla on pahoin jonoutunut. Lumisateen ohella tuuli pöllyttää kevyttä lunta, lumi haittaa näkyvyyttä ja liukastuttaa ajoväyliä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.