Kenen kuuluu maksaa ja mitä? Taloyhtiöissä muhii epätietoisuus sähkö- ja hybridiautoista
Yhtiökokoukseen asti aihe on koko maassa noussut seitsemässä prosentissa taloyhtiöistä ja pääkaupunkiseudulla 13 prosentissa taloyhtiöistä.
Joka kolmas suomalainen on harkinnut hankkivansa sähkö- tai hybridiauton seuraavan viiden vuoden aikana. Samaan aikaan vain 12 prosentissa taloyhtiöistä on keskusteltu latauksen järjestämisestä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.